Uppdatering!


Det har faktiskt varit väldigt dåligt med uppdateringar nu men det kan bli så den här tiden på året.

Jag har faktiskt inte gjort så mycket under denna tid, jag har mest varit med kompisar och cyklat lite.

Men nu de senaste dagarna så har jag cyklat som satan. Jag var på ett litet natt Jam i hangaren eller vad man ska kalla de. Det var mycket folk och alla var sjukt sköna. Det var sjukt kul, vi cyklade i nästan 12 timmar men de 3 sista gilldes inte, vi åkte runt och tog kalsongbilder. Jag tror fasen jag, Simon och John ska skicka in bilderna till björn borg eller nått, såg mycket lovande ut! *host*

Idag var jag med Rogge i ca-hallen och cyklade runt lite, inte så seriöst men lite saker blev gjorda.

Får se om jag kanske ska åka lite pulka nu ikväll, det vore sjukt kul. Man får ju passa på nu när vi väl har snön här.

Här får ni en liten bild på John Simon och jag från igår.



Hade!







Kommentarer
Postat av: En gullig tjej från S1

jag gillar dej :)

2009-12-22 @ 12:20:41
Postat av: Anonym

varför svarar du inte? :( </3

2009-12-24 @ 11:44:33
Postat av: Max

moget att skriva en gullig tjej från s1?

2009-12-24 @ 20:42:22
Postat av: Anonym

förlåt :'( Men jag ville bara säga det till dig <3

2009-12-30 @ 16:53:19
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA

2010-01-13 @ 17:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0