Hangarenhelgen!

Tjena!

Det har varit lite dåligt med uppdateringar och det är för min data har varit ur funktion senaste dagarna och jag har inte varit hemma eftersom jag har varit i Hangaren i Linköping på ett sjukt roligt och lyckat natt event. man körde från 8a på kvällen till nio på morgonen. Dock hände det en ganska så otäck olycka med en av bmxarna, han fick för mycket fart in i en spine och fick bakåtlut, cykeln flög nästan upp till taket och även han med. Han landade på nacken/ryggen och knäna slog i backen ovanför huvudet. Han hade lindriga skador men en sak är säker, han hade en änglavakt. Det var en ganska brutal crash.

Hursomhellst gick det bra för mig i början på uppvärmingnen och kände mig ganska så förberädd inför tävlingen och gjorde ett safeåk och skulle ladda i andra kvalåket men de ändrade så att det bara var ett kvalåk efter crashen. Men jag lyckades endå ta mig till final och var sjukt o pepp efter crashen, var lite illamående också. Jag drog i mig en dricka och en macka och sen var det dags. Jag gjorde ett ganska så uselt finalåk men fick ändå med några bra saker som jag ville ha med, tyvärr inga bra resultat men det hade jag inte räknat med så jag är nöjd att jag ens gick till final. Vi cyklade några timmar efter tävlingen klockan vart halv 6 och jag gick och la mig i en soffa och vilade lite men sen började alla bli trötta och vi började rulla hemmåt vid halv nio någonstans. Donken till frulle! Sen vart det sova hela dagen här hemma.


// Maxie 


Kommentarer
Postat av: Simon

fett nice ju men vem vann? och den där crashen lätt inte mysig :O <3

2009-11-23 @ 15:44:08
URL: http://teamunicorn.blogg.se/
Postat av: Max

Axel Parke vann, nej det var den inte!

2009-11-23 @ 16:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0