Bye Bye!

Japp, nu är det dags att åka iväg! Det var ett tag sen nu som jag var utomlands! Jag ska som sagt åka till Tyskland på en cykeltävling, det blir nog den största tävlingen jag har varit på, kommer bli sjukt kul!

Jag tar först tåget till Uddevalla där Teo Gustavson bor, sedan åker vi vidare till TYSKLAND! Tävlingen är på lördagen så vi har ganska mycket träningstid. Det är första gången jag är där, har härt att det är mycket bra cykling men övrigt om landet har jag hört mindre positiva saker, t. ex att tjejerna ser för jävliga ut men det är nog ingen fara för jag åker inte dit för det.

Just nu packar jag lite och pluggar lite, har en uppsats som ska vara inne snart så lite bråttom. Ska åka iväg och besöka Rogge och  Niklas snart, ett par handtag behövs! 

Aja jag har inte så mycket mer att säga om det här nu så jag får väl bara säga hejdå sverige, skönt att säga så, inte för att man ska till något bättre land ´men men  Hejdå!

Be Strong!  

Kommentarer
Postat av: ..

fett söt, upp med fler bilder !

2010-02-27 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0