Tyskland och annat

Tjena!
På senaste tiden har det hänt sjukt mycket saker. Jag har tävlat en massa och tränat sjukt mycket.

 Under Kristi Himmelfärds helgen så var jag på en monsterjam uppvisning. Det var 5 stopp under 5 dagar i hela Sverige. Det var några uppvisningar med olika extremsporter. Bland annat Monster Trucks och Motocross. Och då var det även cykeluppvisning Som bestod av 5 åkare från Sverige. Det var väldigt kul att få vara med på den, man fick se massa nya saker!

 Sen vart det att åka direkt till Alfta! Där var det cykeltävling! Ålyrehoppet! Det var en et av Sveriges bästa tävlingar helt klart! Det var sjukt kul, ladd, och bra hopp! Jag Slutade på en andraplats efter Teo Gustavsson som körde sjukt bra.Min bror Felix var även med på tävlingen men han körde i en mindre klass och slutade på förstaplats! Grymt bra!


Hem och packa om och sedan bege mig till Tyskland. Winterberg Dirt Masters hette det! Det var min första utomhustävling utom Sverige. Det var helt klart en av de roligaste sakerna jag har gjort. Jag hade inte förväntat mig att det skulle gå så bra men det gick bra i kvalen och jag kvalade in som 1a och sedan så slutade jag totalt 2a! Det är jag så nöjd man kan bli med. Det var väldigt kul att få tävla utomlands, man ser verkligen skillnaden mellan Svensk och Internationell tävling!

 Så nu har man tränat en vecka och i helgen så åker vi upp till Järvsö på en tävling som Martin Söderström arrangerar, det är en invigning på Järvsös nya dirt! Det ska bli kul!

 Det är ungefär vad jag har gjort senaste tiden. Hare bra!   


Kommentarer
Postat av: joacim berge

fan nice.. gillar han som nose dunkar sin b-flipp.. hur gammal var han.. han såg ung ut ;P

2010-06-24 @ 07:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0